تلاش سیتی برای تغییر قرارداد هالند پس از احساس خطر از دست دادن او

تلاش سیتی برای تغییر قرارداد هالند پس از احساس خطر از دست دادن او

 

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر سیتی با توجه به عملکرد درخشان ارلینگ هالند تلاش می‌کند تا با پیشنهاد قراردادی جدید به این ستاره نروژی بند هایی را از قرارداد او حذف کند.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم 22 ساله تابستان گذشته پا به ورزشگاه اتحاد گذاشت در معامله ای بسیار پر سود و به لطف بند فسخی که در قراردادش با دورتموند موجود بود با مبلغ 50 میلیون پوند به سیتیزن ها پیوست. هالند از زمان پیوستن به این تیم خیلی بیشتر از مبلغی که برایش پرداخته شده است برای منچسترسیتی کارآمدی داشته است و توانسته تا آمار خارق‌العاده 52 گل در کل رقابت های فصل را به ثبت برساند که به عبارتی می‌شود گفت که به ازای هر یک بازی یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است. در کنار این آمار فردی عالی هالند در مسیر کسب سه گانه اروپایی که حالا تنها یک جام با آن فاصله دارند نیز خیلی به تیمش کمک کرده است که می‌تواند با برداشتن قدم آخر در روز شنبه و در فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر آخرین قدم را برای تکمیل سه گانه تاریخی و فصل رویایی اش بردارد.

طبق گزارش ها سیتی در ماه مارس مایل بود تا با قراردادی جدید که به عنوان پاداش هالند برای عملکرد فوق‌العاده اش در نظر گرفته بود علاوه بر قدردانی از بچه غول نروژی، چندین بند را از قرارداد اولیه او حذف کند که به طور مشخص یکی از آن‌ها در ازای پیشنهاد مبلغی مشخص به من سیتی به هالند اجازه جدایی می‌داد.

همه بند های قرارداد هالند فعال نیستند که به عنوان مثال یکی از آن‌ها به آینده پپ گواردیولا در این تیم مربوط می‌شود، اما سیتی مایل است تا بر سر قراردادی جدید با هالند مذاکره کند تا بخشی از این بند ها را تغییر دهد هرچند نمایندگان هالند به نظر حذف این بند ها را در حال حاضر ضروری نمی‌دانند.


رافائلا پیمنتا مدیر برنامه هالند سال گذشته در زمان پیسوتن هالند به سیتیزن ها درباره حیاتی بودن برخی از این بند های ذکر شده برای موکلش این‌گونه گفته بود:" وقتی یک بازیکن به یک تیم فوتبال می‌پیوندد من تمام تلاشم را می‌کنم که اختیار عمل در دست بازیکن باشد. اگر فردا شما دیگر نخواهید آن‌جا باشید یا حقوق خوبی به شما نپردازند یا اگر همسرتان بخواهد در پاریس زندگی کند، خب شما می‌روید درسته؟ از این‌که بازیکن آزادی برای تصمیم گیری ندارد خوشم نمی‌آید. من تمام قرارداد های این آژانس را طی 25 سال اخیر انجام داده ام، تمام آن‌ها را. یک بار هم نشد که بازیکنی بگوید می‌خواهم بروم و قادر به انجام آن نباشد. برای من هالند یک میلیارد می‌ارزد و هیچ کس نمی‌تواند آن را بپردازد اما این پتانسیلی است که او هنگام ورود به باشگاه در خود داشت. او با خود هوادار، گل، نتیجه، حرفه ای گری، محتوای دیجیتال، توجه و اسپانسر می‌آورد، اگر همه این‌ها را کنار هم بگذارید ارزش او شامل چیز های زیادی می‌شود. اما ارزش یک فوتبالیست در واقعیت توسط باشگاه ها تعیین می‌شود. می‌دانم که هیچ کس 700 میلیون برای یک بازیکن پرداخت نخواهد کرد. اما واضح است که ارزش ارلینگ بی اندازه است، او حداقل یک میلیارد می‌ارزد."

با توجه به عدم موافقت هالند برای حذف بندهایی از قرارداد فعلی خود و جست و جوی رئال مادرید برای مهاجم جدید باید دید آن‌ها می‌توانند هالند که هدفی قدیمی برایشان محسوب می‌شود را با وجود شرایط خوبش در تیم سیتی وسوسه کنند یا به دنبال گزینه های دیگر خود مانند هری کین خواهند رفت.