اضافه شدن دو بازیکن از رئال مادرید و بارسلونا به لیست اسپانیا

اضافه شدن دو بازیکن از رئال مادرید و بارسلونا به لیست اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا مجبور شد که دو تغییر در لیست 23 نفره خود برای حضور در لیگ ملت های اروپا ایجاد کند و اعضای رئال مادرید و بارسلونا را به لیستش اضافه کند.

به گزارش فوتبالی ، این مربی تصمیم گرفت که ناچو فرناندز را به جای داوید گارسیای مصدوم در لیست قرار بدهد و بدین ترتیب مدافع رئال مادرید باید جمعه در اردوی تیم ملی اسپانیا در لاس روزاس حضور پیدا کند. از سویی نیکو ویلیامز نیز به علت مصدومیت در بازی رئال مادرید و بیلبائو از لیست کنار رفت و خای خود را به آنسو فاتی داد. بدین ترتیب دو بازیکن از رئال مادرید و بارسلونا جای دو عضو اوساسونا و اتلتیک بیلبائو را گرفتند.

داوید گارسیا مدافع میانی اوساسونا در بازی روز یکشنبه این تیم مقابل ژیرونا در پامپلونا مصدوم شد و بدین ترتیب جای خود را به ناچو فرناندز داد. از سویی نیکو ویلیامز نیز به علت مصدومیت از لیست خط خورد تا آنسو فاتی جایگزین او شود.

تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا در روز پنجشنبه هفته آینده در شهر لاهه در هلند در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا به مصاف هم می روند. بازی دیگر نیمه نهایی نیز میان هلند و کرواسی در روتردام برگزار خواهد شد.

4125