جواهر 16 ساله به چلسی پیوست

جواهر 16 ساله به چلسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در ادامه تلاش ها برای بازسازی ترکیبش همچنان به تقویت خود ادامه می دهد و سعی می کند که بازیکنان جدیدی را به ترکیبش اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، تاد بولی مالک آمریکایی چلسی در یک سال اخیر بیش از 600 میلیون یورو برای خرید بازیکنان مختلف هزینه کرده است که این تیم از نظر ورزشی فصل وحشتناکی را داشت. حالا آنها با هدایت پوچتینو امیدوارند که فصل بهتری را در پیش داشته باشند.

تیم لندنی  حالا یک چهره جدید را به خدمت گرفته است : کندری پائز جواهر اهل اکوادور که خبر انتقالش به صورت رسمی توسط آبی پوشان لندنی تایید شد. این هافبک هجومی فقط 16 سال سن دارد که از تیم ایندپندینته دل وایه راهی چلسی شده است چرا که تجربه حضور در یکی از بهترین آکادمی های فوتبال امریکای جنوبی را داشته و در جام ملت های زیر 17 سال آمریکای جنوبی و جام جهانی زیر 20 سال نیز خوش درخشید. 

پائز در جام جهانی زیر 20 سال به جوان ترین گلزن مرحله گروهی تبدیل شد هر چند که چلسی پیش از این مسابقات برای خرید این بازیکن آینده دار به توافق رسیده بود. گفته می شود که چلسی برای خرید این بازیکن متولد 2007 ، مبلغی در حدود 20 میلیون یورو پرداخته است. پائز فعلا باید در فوتبال اکوادور بماند تا زمانی که 18 ساله شود و بر اساس قانون، اجازه خروج از فوتبال اکوادور را داشته باشد.

4125