لیورپول به دنبال خرید هافبک بارسلونا

لیورپول به دنبال خرید هافبک بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که لیورپول شرایط خرید فرانک کسیه هافبک ساحل عاجی بارسلونا را دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی، کلوپ در تلاش است تا خط هافبک لیورپول را ار نو بسازد و آنها با پیشنهادی به ارزش 35 میلیون یورو به سراغ خرید کسیه رفته اند. ژاوی مشکلی با جدایی بازیکن سابق میلان ندارد و کاتالان ها که این بازیکن را یک سال پیش رایگان خریدند، حالا می توانند درآمد خوبی از فروش او داشته باشند.

کسیه در یک سال اخیر عملکرد خوبی در بارسلونا داشت ام ابه نظر می رسد که ژاوی چندان مجذوب سبک بازی این بازیکن نشده و به همین خاطر درها را به روی جدایی او باز گذاشته است و می خواهد از پول فروش او برای خرید یک هافبک دیگر به عنوان جایگزین بوسکتس استفاده کند.

بارسلونا در حال حاضر تمرکز اصلی خود را روی خرید مسی گذاشته اما شرایط بازیکنان دیگری را هم زیر نظر دارد. در حقیقت آنها در صورت حذف نشدن از لیگ قهرمانان اروپا با تمام قوا در این تورنمنت حضور پیدا خواهند کرد چرا که نمی خواهند برای سومین سال متوالی از مرحله گروهی حذف شوند و به همین خاطر  به جز مسی در تلاش خواهند بود تا ترکیبشان را در همه پست ها تقویت کنند و فروش بازیکنانی نظیر کسیه نیز برای درآمدزایی آنها خیلی مهم است.

4125