پروژه پاک‌سازی منچستریونایتد با جدایی 13 بازیکن

پروژه پاک‌سازی منچستریونایتد با جدایی 13 بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - پروژه منچستریونایتد در مسیر خوبی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، تن هاگ مربی هلندی در مسیر اعمال تغییرات مد نظرش است. این تیم توانست فاتح جام اتحادیه شود و به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت هر چند که در فینال جام حذفی مغلوب شدند و در لیگ اروپا ناکام بودند. با این وجود تیم تن هاگ امید زیادی به فصل آینده دارد تا در مسیر صعودی خود حرکت کند.

تن هاگ برای باز شدن جا برای چهره های جدید مجبور است که برخی بازیکنان مازادش را به فروش برساند. یونایتد به دنبال خرید بازیکنان نظیر هری کین و دکلان رایس است.

ووت وگهورست، مارسل سابیتزر و جک بوتلند با اتمام قراردادهای قرضی از اولدترافورد خارج می شوند و جیدون سانچو، آرون ون بیساکا ، فرد، آنتونی مارسیال و اسکات مک  تامینی در لیست خروجی قرار دارند.

از سویی داوید داوید دخیا برای تمدید به توافق نرسیده و در مسیر جدایی قرار دارد و هری مگوایر یکی از کاپیتان های یونایتد از نیمکت نشینی خسته شده و به دنبال جدایی است. از طرفی فیل جونز اعلام کرد که به صورت بازیکن آزاد جدا خواهد شد و اکسل توانزبه و تام هیتون نیز به عنوان بازیکن آزاد از این تیم می روند. بدین ترتیب ممکن است که 13 بازیکن در همین تابستان از یونایتد جدا شوند تا آنها در فصل آینده برای کسب جامها بجنگند.

4125