واکنش ابراهیموویچ به هو شدن هنگام سخنرانی خداحافظی ا‌ش

واکنش ابراهیموویچ به هو شدن هنگام سخنرانی خداحافظی ا‌ش

پایگاه خبری فوتبالی – زلاتان ابراهیموویچ در حین سخنرانی خداحافظی اش با فوتبال توسط هواداران ورونا هو شد و در ادامه به شکل خاص زلاتان گونه خود جواب آن‌ها را داد.
به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرد و لحظاتی بسیار احساسی در سن سیرو رقم زد. میلان در بازی آخر خود در این فصل سری آ مقابل ورونا قرار گرفت و توانست با نتیجه 3-1 پیروز مسابقه شود. این باخت تاثیر بزرگی بر روی تیم ورونا گذاشت و آن‌ها باید در پلی آف مقابل اسپتزیا و برای بقا در لیگ مبارزه کنند.
ستاره سوئدی میلان بخش اعظمی از مسابقات لیگ این فصل را از دست داد و تنها موفق به انجام 4 بازی برای میلان شد، زلاتان در آخرین بازی فصل نیز هم تیمی هایش را در کنار زمین همراهی کرد. همه افرادی که داخل ورزشگاه بودند می‌دانستند که او در انتهای فصل میلان را ترک خواهد کرد و بنر بزرگی با نوشته "GodBye" به معنی خداحافظ خدا (بازی با کلمه Good و God چون زلاتان همیشه خود را خدا معرفی می‌کرد ) ابراز احترام فوق‌العاده ای به او بود و حتی زلاتان هم نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد. 

طی صحبت های این اسطوره فوتبال جو بسیار احساسی در ورزشگاه جریان داشت و بخشی از طرفداران میزبان نیز به احترام سخنرانی او سکوت کرده بودند اما در انتهای صحبت های او احساساتشان را با هو کردن او ابراز کردند. زلاتان نیز زلاتان گونه در پاسخ این اقدام آن‌ها گفت :" به هو کردن ادامه دهید، این بزرگترین لحظه سال شماست چون دارید من را تماشا می‌کنید."
2102