رکوردی که راموس با آخرین گلش در پی‌اس‌جی ثبت کرد

رکوردی که راموس با آخرین گلش در پی‌اس‌جی ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس مدافع سابق رئال مادرید در آخرین بازی خود براتی پی اس جی در مقابل کلرمون گلزنی کرد و به مسن ترین گلزن تاریخ پی اس جی در همه تورنمنت ها تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق رئال مادرید آخرین گلش برای پی اس جی را با 37 سال و 65 روز سن به ثمر رساند تا به مسن ترین گلزن تاریخ این تیم تبدیل شود. رکورد قبلی متعلق به یک رئالی سابق دیگر یعنی کلود ماکلله بود که با 36 سال و 301 روز سن عنوان مسن ترین گلزن تاریخ پی اس جی را یدک می کشید. راموس در ماه های اخیر دو بار رکورد خودش به عنوان مسن ترین گلزن تاریخ پی اس جی را شکسته بود و حالا با گلش مقابل کلرمون رکورد جدیدی را ثبت کرده بود.

بازیکن اسپانیایی دومین گل فصلش در لیگ فرانسه و چهارمین گلش در کل تورنمنت ها را به ثمر رساند و در دو فصل حضور در تیم فرانسوی شش گل به ثبت رساند.  سرجیو راموس در بازی پی اس جی و کلرمون گل اول بازی را روی سانتر ویتینیا با ضربه سر به ثمر رساند. پی اس جی در این بازی با نتیجه سه بر دو  شکست خورد و در پایان بازی جشن قهرمانی لیگ را برگزار کرد. راموس و مسی دو بازیکن باتجربه پی اس جی پس از دو فصل به دوران حضورشان در این تیم خاتمه بخشیدند و جدا شدند.

4125