احتمال خروج هافبک برزیلی از منچستریونایتد

احتمال خروج هافبک برزیلی از منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - فرد هافبک برزیلی منچستریونایتد اعلام کرد که احتمال خروجش از الدترافورد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، دور از ذهن نیست.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه فینال جام حذفی بین دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد برگزار شد که در نهایت شیاطین سرخ با نتیجه دو بر یک شکست خوردند. در این بازی فرد اصلاً عملکرد خوبی نداشت و حالا حرف از خروج این هافبک برزیلی به میان آمده.

به نقل از سایت گل، قرارداد این هافبک 30 ساله با یونایتد در سال 2024 به پایان می رسد و حالا فرد گفت: "واقعا نمی دانم چه اتفاقی در آینده می افتد. باید با خانواده‌ام صحبت کنم. هنوز یک سال از قراردادم باقی مانده. حالا زمان تعطیلات است و فرصت خوبی برای استراحت نصیبم شده. با خانواده، باشگاه و مربی صحبت خواهم کرد تا ببینم نظر آن‌ها چیست. نظر تن هاگ بسیار مهم است و باید همه در این مورد، نظر بدهند. باید ببینیم باشگاه چه نقشه‌ای برای فصل آینده دارد. می خواهم به یونایتد کمک کنم. باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. من همیشه از حضور در منچستر لذت برده‌ام. البته دوست دارم بازی کنم و در خدمت تیم باشم. خوشحالم که در فینال بازی کردم و به نظرم عملکرد خوبی داشتم."

4416