نظر اسطوره فرانسوی درباره دوران حضور مسی در پی‌اس‌جی

نظر اسطوره فرانسوی درباره دوران حضور مسی در پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - تیری آنری اسطوره فرانسوی آرسنال می گوید که لیونل مسی نام خودش را در تاریخ پاریسن ژرمن ثبت کرده، اما هیچ وقت نتوانسته حضور این ستاره آرژانتینی را در پاریسن درک کند.

به گزارش فوتبالی، سرانجام داستان لیونل مسی و پاریسن ژرمن به پایان رسید و این فوق ستاره آرژانتینی، روز شنبه آخرین بازی‌اش را برای قهرمان فرانسه انجام داد و سپس با هواداران این تیم خداحافظی کرد. مسی علیرغم فتح 2 لیگ فرانسه، دوره سختی در پاریسن ژرمن داشت و بعضی وقت‌ها مورد انتقاد شدید هواداران و رسانه‌های فرانسوی قرار می گرفت. حالا با رسمی شدن جدایی مسی از پی‌اس‌جی، تیم‌هایی مثل بارسلونا، الهلال و اینتر میامی به دنبال جذب برنده هفت توپ طلا هستند. 

به نقل از سایت گل، آنری به آمازون پرایم ویدئو گفت: "او نام خودش را در تاریخ باشگاه ثبت کرده و توانسته در این فصل و فصل گذشته قهرمان شود. شاید بعضی از مردم فکر کنند که قهرمانی در لیگ فرانسه کار آسانی است، اما از نظر من کار بزرگی انجام داد. آمار و ارقام دروغ نمی گویند. اگرچه من و برخی از مردم نتوانستیم هویت مسی را در پاریسن ژرمن شناسایی کنیم."

"مسی توانست تاثیری روی قلب و افکار هواداران پاریسن ژرمن بگذارد؟ این یک بحث دیگر است. برای این کار، شما باید مدت زیادی را در پاریسن ژرمن بمانید."

4416