ستاره مدنظر منچستریونایتد: دوست دارم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم

ستاره مدنظر منچستریونایتد: دوست دارم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی - رندال کولو موانی ستاره فرانسوی آینتراخت فرانکفورت اذعان کرد که انتقال به منچستریونایتد را به جای پاریسن ژرمن ترجیح می دهد. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در این فصل مشکلات زیادی در خط حمله داشت. آن‌ها مجبور به فسخ قرارداد کریستیانو رونالدو پس از جام جهانی 2022 شدند و آنتونی مارسیال نیز اصلاً نتوانست انتظارات را برآورده کند. البته اریک تن هاگ مهره تاثیرگذاری همچون مارکوس رشفورد را در خط حمله داشت، اما مسلماً او نمی توانست جواب همه سوالات باشد. حالا تن هاگ به دنبال خرید یک مهاجم گلزن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و از کولو موانی به عنوان یکی از گزینه‌ها نام برده می شود.

به نقل از سایت گل، کولو موانی که مورد توجه پاریسن ژرمن نیز قرار گرفته به کانال فوتبال کلاب گفت: "اینکه پاریسن ژرمن به شما علاقمند است، باعث مسرت و خوشحالی می باشد. البته به خاطر اینکه شما در پاریس به دنیا آمده‌ای، نباید حتما برای پی‌اس‌جی بازی کنید."

"حقیقتاً چه کسی آرزوی بازی در لیگ برتر را ندارد. یکی از بهترین لیگ‌هایی که تاکنون وجود داشته. بله من آرزوی بازی در لیگ برتر انگلیس را دارم و از کودکی به آن فکر می کردم. من به دنبال بهترین باشگاه دنیا نیستم، بلکه به دنبال تیمی هستم که به من فرصت بازی کردن و البته، رشد کردن بدهد."

4416