رونمایی از آرم جدید مسابقات لالیگا

رونمایی از آرم جدید مسابقات لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال اسپانیا در فصل آینده با تغییراتی مواجه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، لالیگا تصمیم گرفت که از لوگوی جدید این سازمان رونمایی کند. آنها برند خود را نیز از LaLiga به LALIGA تغییر دادند  و در نماد جدیدشان از دو حرف L استفاده شده است. از سویی شعار لالیگا نیز از "این فوتبال نیست، لالیگا است" به "نیروی فوتبال ما" تغییر کرده است.آنخل فرناندز مدیر برند لالیگا در این باره گفت:" این یک تغییر نیست بلکه یک پیشرفت است." 

در حقیقت لالیگا در کنار این تغییر قرار است که از اسپانسر جدید مسابقات یعنی شرکت EA Sport رونمایی کند که جایگزین بانک سانتاندر خواهد شد. بدین ترتیب عنوان مسابقات لالیگا و لیگ دسته دو نیز تغییر خواهد کرد. پیش از این "لالیگا سانتاندر" و "لالیگا اسمارت بانک" نام رسمی لیگ های دسته اول و دسته دو اسپانیا خواهد بود که لالیگا قرار است که در روز سوم ژولای از نام جدید مسابقات رونمایی کند. 

در سالهای اخیر خاویر تباس رئیس لالیگا تلاش زیادی کرده تا اختلاف کیفیت و سطح لیگ اسپانیا را با لیگ برتر انگلیس کم کند تا بتواند درآمد بیشتری را نصیب این مسابقات کند و حق پخش را افزایش بدهد. فصل آینده فوتبال اسپانیا پنج نماینده در چمپیونزلیگ خواهد داشت: بارسلونا، رئال مادرید، اتلتیکو، سوسیه داد و سویا که البته ممکن است کاتالان ها به خاطر پرونده نگریرا از مسابقات اخراج شوند.

4125