عکس؛ خداحافظی چهار بازیکن رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو

عکس؛ خداحافظی چهار بازیکن رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در هفته پایانی رقابت های لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، این بازی اهمیت ویژه ای داشت نه از لحاظ نتیجه بلکه از این لحاظ که چهار بازیکن رئال مادرید با این تیم وداع کردند. کریم بنزما، ادن هازارد، ماریانو دیاز و مارکو آسنسیو آخرین بازی خود را در رئال مادرید انجام می دادند.

خط حمله رئال مادرید دچار تغییر و تحولی اساسی خواهد شد چرا که چهار بازیکن خط حمله رئال مادرید این تیم را ترک می کنند و باید دید که فلورنتینو پرز چه برنامه ای خواهد داشت و چه بازیکنانی را جذب خواهد کرد.

مهم ترین بازیکنی که رئال مادرید را ترک می کند، کریم بنزما است. بنزما کاپیتان رئال مادرید بود و اکنون جمع مادریدی ها را ترک می کند. کریم بنزما از زمانی که رونالدو رئال مادرید را ترک کرده بود، نقش اصلی را در خط حمله رئال مادرید بازی می کرد و اکنون دوران بنزما هم تمام شده است.

پس از بازی رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو، بازیکنان رئال مادرید، این چهار بازیکنی که آخرین حضورشان در سانتیاگو برنابئو بود را روی دست ها با هوا انداختند.

1470