تمجید اسطوره رئال مادرید از وینیسیوس

تمجید اسطوره رئال مادرید از وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - هوگو سانچز اسطوره مکزیکی رئال مادرید به تمجید از وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی پرداخت و اذعان کرد که او در بین بهترین بازیکنان دنیا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، رشد وینیسیوس در دو فصل گذشته غیرقابل انکار بوده و حالا او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او در فصل گذشته همراه با لوس بلانکوس توانست به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان برسد. اگرچه وینی در این فصل نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و واقعاً یک تهدید بزرگ برای مدافعان محسوب می شد، اما رئال نتوانست موفقیت فصل گذشته را جبران کند. 

حالا هوگو سانچز به رادیو مارکا گفت: "وینیسیوس به خاطر پیشرفتی که در چند فصل گذشته داشته، توجهات زیادی را به خودش جلب کرده است. او زمانی نمی توانست توپ را خوب لمس کند و پاس مناسبی بدهد، اما حالا در مقابل دروازه یک مهاجم خطرناک است. می بینید که واقعاً تلاش کرده و این تلا‌ش‌ها، او را امروز به بازیکنی غیرقابل جانشین برای رئال تبدیل کرده است. بدون شک یکی از بهترین بازیکنان جهان است."

هوگو سانچز درباره اختلاف فاحش بارسا و رئال مادرید در لالیگا گفت: "بله، اختلاف زیادی با بارسا داریم و این موضوع باعث نگرانی هیئت مدیره شده، اما من متقاعد شده‌ام که آن‌ها در فصل آینده جبران خواهند کرد."

4416