واکنش لواندوفسکی به احتمال بازگشت مسی به بارسلونا

واکنش لواندوفسکی به احتمال بازگشت مسی به بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا می گوید که هیچ مشکلی با بازی کردن در کنار لیونل مسی ندارد.

به گزارش فوتبالی، سرانجام داستان لیونل مسی و پاریسن ژرمن به پایان رسید و این فوق ستاره آرژانتینی، روز شنبه آخرین بازی‌اش را برای قهرمان فرانسه انجام داد و سپس با هواداران این تیم خداحافظی کرد. مسی علیرغم فتح 2 لیگ فرانسه، دوره درخشانی در پاریسن ژرمن نداشت و بعضی وقت‌ها مورد انتقاد شدید هواداران و رسانه‌های فرانسوی قرار می گرفت. حالا با رسمی شدن جدایی مسی از پی‌اس‌جی، تیم‌هایی مثل بارسلونا، الهلال و اینتر میامی به دنبال جذب برنده هفت توپ طلا هستند. 

لواندوفسکی مهاجم گلزن بلوگرانا درباره بازگشت مسی گفت: "باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. امیدوارم لئو به بارسا برگردد. شاید در روزهای آینده، چیزهای بیشتری بشنویم. می دانم که بازی کردن در کنار مسی بسیار آسان است، چون مسی می تواند در هرپستی از زمین، شما را تغذیه کند. لئو بازیکنی است که هرتیمی عاشق داشتنش می باشد."

"از افتخاراتی که در این فصل به دست آوردیم، راضی هستم. می خواهم بخشی از پروژه باشگاه باشم. می دانم که بارسا به من نیاز دارد و نمی توانید در 2 هفته همه چیز را تغییر دهید. پروژه بارسلونا واقعاً هیجان انگیز است."

4416