ستاره انگلیسی یونایتد فرگوسن را نادیده گرفت؟

ستاره انگلیسی یونایتد فرگوسن را نادیده گرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی – طرفداران یونایتد قبل از شروع بازی اف ای کاپ انگلیس متوجه این نکته شدند که جیدو سانچو با فرگوسن دست نداده است.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد در فینال مسابقات اف ای کاپ لیگ انگلیس مقابل تیم همشهری خود منچستر سیتی مغلوب شد و سیتیزن ها به لطف دو گل ایلکای گوندوغان دومین قدم خود در مسیر کسب سه گانه را با موفقیت برداشتند.

قبل از بازی الکس فرگوسن در کنار زمین با تمام بازیکنان تیم یونایتد دست داد. در ویدئویی که از آن صحنه وجود دارد، او پس از خوش و بش با اریک تن هاگ با تک تک بازیکنان به خوش و بش پرداخت اما فرگوسن فرصت دست دادن با سانچو را نداشت و بازیکن انگلیسی مستقیما از رو به روی او رد شد. سانچو تمرکز کافی نداشت و کاملا فرگوسن را فراموش کرد و این نکته ای بود که خیلی از طرفداران متوجه آن شدند. بازیکن سابق تیم بروسیا دورتموند در ومبلی بعدازظهر ناامید کننده ای را گذراند و پس از 78 دقیقه پس از عملکردی کم فروغ از بازی بیرون رفت. این بازی ناامید کننده دیگری برای این وینگر انگلیسی بود که در 41 بار حضورش در تمام رقابت های این فصل تنها موفق به ثبت 7 گل و 3 پاس گل شده است. 


دوایت یورک اسطوره شیاطین سرخ درباره شرایط سانچو گفت:" اوضاع جیدون سانچو اسرار آمیز است، او با کلی پتانسیل و امید به یونایتد آمد. سرمایه گذاری بزرگی برای او انجام شد و وقتی که در دورتموند بود عملکرد خیلی خوبی داشت. به دلایلی انتقال او از آلمان به شهر منچستر به خوبی که همه ما انتظار داشتیم پیش نرفته است."

2102