وینگر رئال مادرید فقط به‌خاطر پول به پی‌اس‌جی رفت

وینگر رئال مادرید فقط به‌خاطر پول به پی‌اس‌جی رفت

پایگاه خبری فوتبالی - ژروم روتن ستاره اسبق پاریسن ژرمن معتقد است که انتقال مارکو آسنسیو از رئال مادرید به پی‌اس‌جی فقط به خاطر مسائل مالی و پول بوده است.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی، جدایی مارکو آسنسیو را تایید کرد و بدین ترتیب، تک تیرانداز محبوب لوس بلانکوس، فصل بعدی در تیم دیگری توپ خواهد زد. آسنسیو دو پیشنهاد تمدید با رئال مادرید را رد کرد چرا که می خواست به جایی برود که دقایق بیشتری نصیبش شود. به نظر می رسد که این بازیکن با پاریسن ژرمن به توافق رسیده و قرار است که قراردادی چهار یا پنج ساله با دستمزد سالانه ده میلیون یورو با این تیم ببندد. قرارداد این بازیکن با رئال به اتمام رسیده و به عنوان بازیکن آزاد راهی پاریس می شود.

روتن درباره این انتقال گفت: "آسنسیو را دوست دارم. در رئال مادرید کار او کمی سخت بود، چون همیشه یک نفر جلوتر از بود، اما 8 میلیون یورو در سال برای بازیکنی که حتی در ترکیب اصلی هم بازی نمی کند، کمی شوخی است. پی‌اس‌جی باشگاهی است که در آن، بازیکنانش پول خوبی دریافت می کنند. آسنسیو بازیکن آزاد است، پس طبیعی می باشد که یک باشگاه به دنبال او برود، اما او فقط به خاطر پول به پاریسن ژرمن می پیوندد."

4416