رکورد ویژه‌ای که مسی با آن پاریسن ژرمن را ترک می‌کند

رکورد ویژه‌ای که مسی با آن پاریسن ژرمن را ترک می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی با به پایان رسیدن قراردادش در پی اس جی این تیم را ترک می کند و باید دید که مقصد آینده اش کدام تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، به طور کلی دو سالی که لیونل مسی در پی اس جی حضور داشت، به درخشانی دوران حضورش در بارسلونا نبود اما لئو مسی در این دوران هم دستاورد های ویژه خودش را داشت. مسی دو بار قهرمان رقابت های لوشامپیونه فرانسه شد.

البته لیونل مسی در این فصل از رقابت ها یک رکورد ویژه ثبت کرده است و اکنون با این ثبت رکورد، پی اس جی را ترک می کند. لیونل مسی در فصل 2022/23، موفق شد در کل رقابت ها به همراه پاری سن ژرمن 20 گل به ثمر برساند و 20 پاس گل بدهد. لیونل مسی تنها بازیکنی است که در میان بازیکنان پنج لیگ معتبر اروپایی چنین رکوردی را ثبت کرده است و هیچ بازیکن دیگر نتوانسته است به 20 گل و 20 پاس گل به طور همزمان برسد.

در هر صورت دوران حضور مسی در پی اس جی هم تمام شد و باید دید که چه آینده ای پیش روی ستاره آرژانتینی است. لیونل مسی گزینه هایی مثل بارسلونا، الهلال عربستان و اینترمیامی را پیش روی خودش دارد. او جام جهانی را به کارنامه افتخارات خود اضافه کرده است و اکنون آرامش خاصی دارد و می تواند با آرامش درباره آینده اش تصمیم بگیرد.

1471