انگیزه ادامه فوتبال رونالدو از زبان خودش

انگیزه ادامه فوتبال رونالدو از زبان خودش

پایگاه خبری فوتبالی – کریستیانو رونالدو از انگیزه خود برای ادامه فوتبال سخن به میان آورد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در حال حاضر برای حمایت از بورسیه های تحصیلی جوانان در سفری تبلیغاتی به سنگاپور رفته است. او با بیش از 1000 جوان دیدار خواهد کرد و درمورد پایداری زیست محیطی صحبت خواهد کرد. رونالدو این سفر را در ادامه فصلی انجام داده که تیمش با اختلاف 5 امتیازی کورس قهرمانی لیگ عربستان را واگذار کرد و در کل فصلی ناامید کننده برای او بوده است. 

در طول این سفر افراد مختلف سوالات مختلفی را از این اسطوره پرتغالی پرسیده اند. وقتی از او درباره عاملی که او را به ادامه فوتبال بازی کردن وا می‌دارد پرسیده شد این‌گونه پاسخ داد:" من کاری که انجام می‌دهم را دوست دارم و اشتیاق و انگیزه من فوتبال بازی کردن است. من سال‌های سال است که فوتبال بازی می‌کنم اما هنوز هم از این‌کار لذت می‌برم. انگیزه من برای فوتبال بازی کردن خوشحال کردن مردم است، تا خودم را خوشحال کنم، تا خانواده ام را خوشحال کنم و تا کل کودکان را خوشحال کنم. این هدف من است."

کریستیانو رونالدو دوران حرفه ای خود را در سال 2002 و با تیم اسپورتینگ لیسبون آغاز کرد و از آن زمان تا به حال به نوک قله های افتخار دست پیدا کرده است. او با سبک بازی خود هواداران را به وجد می‌آورد و پس از تحت تاثیر قراردادن تیم منچستر یونایتد در بازی دوستانه مقابل این تیم به آن‌ها پیوست. او در دوران الکس فرگوسن افتخارات زیادی با یونایتد کسب کرد و پس از کسب اولین توپ طلایش در سال 2008، رئال مادرید را به جذب خود و شکستن رکورد نقل و انتقالاتی اش مجاب کرد. او4 توپ طلای دیگر را در دوران پر افتخارش در رئال مادرید کسب کرد و بعد از حضور در یوونتوس و بازگشت به یونایتد، حال در تیم عربستانی فصلی متفاوت را گذرانده است و باید دید چه تصمیمی برای ادامه فوتبال خود خواهد گرفت.

رونالدو هم‌چنین درباره آینده خود در تیم ملی پرتغال صحبت کرد. رونالدو در کنار دوران پر اوج خود در سطح باشگاهی درخشش خود در زمینه فوتبال ملی نیز ادامه داده است. دورانی که از سال 2003 شروع شد و طی این مدت این اسطوره دنیای فوتبال توانسته  در 198 باری که لباس تیم ملی کشورش را به تن کرده 122 گل را به ثمر برساند که او را به بهترین گلزن تاریخ در رده ملی تبدیل کرده است.

او در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر این‌که آیا در جام جهانی 2026 حضور خواهد داشت یا نه گفته است:" اول از همه می‌خواهم فصل آینده در مسابقات یورو شرکت کنم و بعدش ببینیم چه پیش می‌آید."

2102