پی‌اس‌جی جانشین گالتیه را انتخاب کرد

پی‌اس‌جی جانشین گالتیه را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - پس از شایعات در مورد حضور  مورینیو، تیاگو موتا و لوئیز انریکه روی نیمکت پی اس جی به نظر می رسد که بالاخره قطری ها جانشین گالتیه را انتخاب کرده اند.

به گزارش فوتبالی، فوت مرکاتو و اکیپ گزارش داده اند که یولیان ناگلسمن در آستانه پیوستن به پی اس جی قرار دارد. مربی 35 ساله آلمانی در آستانه هدایت تیم پاریسی قرار دارد چرا که مذاکرات در ساعات اخیر شدت گرفته و در روزهای آینده استخدام مربی آلمانی سابق بایرن مونیخ توسط پی اس جی به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

قرار است که تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه هم دستیار ناگلسمن در پی اس جی باشد. در حقیقت اسطوره فوتبال فرانسه در حال حاضر کارشناس تلویزیونی شبکه آمازون پرایم فرانسه است که تجربه دستیاری در تیم ملی بلژیک را هم دارد. 

لوئیز انریکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا یکی از گزینه های اصلی قطری ها بود اما به نظر می رسد که آنها در نهایت مربی آلمانی را انتخاب کرده اند.پی اس جی پیش از آن باید اخراج کریستوف گالتیه را به صورت رسمی اعلام کند. 

ناگلسمن در میانه فصل گذشته به شکل عجیبی توسط بایرن مونیخ اخراج شد که در ماه های اخیر با تیم های مختلفی نظیر چلسی و تاتنهام مذاکره کرده بود اما در نهایت تصمیم گرفت که به سراغ تیم متمول تری برود و هدایت پی اس جی را به عهده خواهد گرفت.

4125