نظر اسطوره منچستر یونایتد درباره اشتباه "احمقانه" فرد در فینال اف ای کاپ

نظر اسطوره منچستر یونایتد درباره اشتباه "احمقانه" فرد در فینال اف ای کاپ

پایگاه خبری فوتبالی – روی کین اسطوره شیاطین سرخ به خاطر اشتباه فرد بازیکن یونایتد در فینال اف ای کاپ او را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش فوتبالی، گل پیروزی بخش منچستر سیتی از روی یک ضربه ایستگاهی به دست آمد که بر اثر خطای غیر ضروری فرد روی کوین دی بروینه به سیتی تقدیم شده بود و کین خاطر نشان کرد که این اولین باری نبوده که اشتباهات این هافبک برزیلی برای تیمش گران تمام شده است. روی کین در این باره گفت:" فرد زمانی روی دی بروینه خطا کرد که پشتش به دروازه بود و خطری تیم را تهدید نمی‌کرد. این نهایت حماقت است اما طی این سال‌ها بارها این گونه چیز ها را از او دیده ایم."

در حالی که منچستر یونایتد در فینال اف ای کاپ مغلوب رقیب دیرینه خود شد باز هم آن‌ها فصل امیدوار کننده ای را پشت سر گذاشته اند و توانستند بعد از بردن اولین جام خود از سال 2017 لیگ را در رده سوم به اتمام برسانند. پیتر اشمایکل دروازبان سابق یونایتد درباره بازی دیروز گفت:" پذیرش امروز دشوار است، این‌که به ومبلی برسید و پیروز نشوید دشوار است. هرچند امسال فصل بسیار خوبی بود، وقتی به دو بازی اول فصل نگاه می‌کنیم اوضاع خوب به نظر نمی‌رسید اما یونایتد یک جام برد و رده سوم لیگ را کسب کرد. تن هاگ ده سال بلاتکلیفی را از بین برده و حالا آینده باشگاه بسیار روشن است."

2102