عکس؛ سه بازیکنی که هم قهرمان جام حذفی آلمان و هم قهرمان جام حذفی انگلیس شدند

عکس؛ سه بازیکنی که هم قهرمان جام حذفی آلمان و هم قهرمان جام حذفی انگلیس شدند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته منچستر سیتی موفق شد در دیدار فینال رقابت های جام حذفی انگلیس موسوم به FA Cup با نتیجه دو بر یک منچستر یونایتد را شکست دهد و به این ترتیب قهرمان این فصل از رقابت های جام حذفی شود.

به گزارش فوتبالی، سه بازیکن منچستر سیتی که شب گذشته قهرمان جام حذفی انگلیس شدند، سابقه قهرمان شدن در رقابت های جام حذفی آلمان را هم دارند. در واقع ارلینگ هالند، مانوئل آکانجی و ایلکای گوندوغان در بروسیا دورتموند هم قهرمان رقابت های جام حذفی آلمان شده اند.

گوندوغان در بازی فینال جام حذفی انگلیس عملکرد بسیار خوبی داشت و هر دو گل تیمش را به ثمر رساند. او پپ گواردیولا را برای بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر بسیار امیدوار کرد. ایلکای گوندوغان بازیکنی است که به شدت مورد توجه بارسلونا بوده است و آبی و اناری ها به دنبال جذب او برای جاشنین کردنش با سرخیو بوسکتس هستند. البته باید دید که اوضاع برای این هافبک آلمانی به چه شکل پیش می رود و با وجود درخششی که داشته است، پپ گواردیولا اجازه جدایی او را می دهد یا این که قرار است ایلکای گوندوغان همچنان در جمع سیتیزن ها به کار خود ادامه دهد.

1470