کاپیتان‌های احتمالی رئال مادرید در فصل 24-2023

کاپیتان‌های احتمالی رئال مادرید در فصل 24-2023

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما مهاجم فرانسوی تنها یک فصل کاپیتان اصلی رئال مادرید بود که از این تیم جدا شد تا راهی الاتحاد عربستان شود.

به گزارش فوتبالی، در دو سال اخیر دو کاپیتان دیگر رئال مادرید یعنی راموس و مارسلو نیز جدا شده اند. در حال حاضر ناچو فرناندز کاپیتان دوم رئال مادرید است اما این بازیکن هم برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و احتمالا به صورت رایگان جدا خواهد شد.

اگر ناچو هم همچون بنزما جدا شود، لوکا مودریچ هافبک کروات کاپیتان اصلی رئال مادرید در فصل 24-2023 خواهد بود. این بازیکن برای تمدید قرارداد یک ساله با رئال مادرید به توافق رسیده و در سال 2024 می تواند به عنوان کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی کرواسی از فوتبال بازنشسته شود. دنی کارواخال که در حال حاضر کاپیتان چهارم است، می تواند به کاپیتان دوم تیم تبدیل شود.

برای کاپیتان های سوم و چهارم نیز تونی کروس و لوکاس وازکز به واسطه سابقه شان می توانند به حلقه قدیمی تر ها اضافه شوند. بدین ترتیب رئال مادرید یک پوست اندازی اساسی در حلقه کاپیتان های خود برای فصل آینده خواهد داشت.

کریم بنزما قرار است که راهی الاتحاد شود و با قراردادی دو ساله 200 میلیون یورو دریافت کند تا در فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.

4125