رومانو: انتقال ستاره رئال مادرید به پاریسن ژرمن انجام شد

رومانو: انتقال ستاره رئال مادرید به پاریسن ژرمن انجام شد

پایگاه خبری فوتبالی - فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات، مارکو آسنسیو وینگر این فصل رئال مادرید با انتقالی رایگان به پاریسن ژرمن خواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، روز شنبه باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی، جدایی مارکو آسنسیو را تایید کرد و بدین ترتیب، تک تیرانداز محبوب لوس بلانکوس، فصل بعدی در تیم دیگری توپ خواهد زد. آسنسیو دو پیشنهاد تمدید با رئال مادرید را رد کرد چرا که می خواست به جایی برود که دقایق بیشتری نصیبش شود. به نظر می رسد که این بازیکن با پاریسن ژرمن به توافق رسیده و قرار است که قراردادی چهار یا پنج ساله با دستمزد سالانه ده میلیون یورو با این تیم ببندد. قرارداد این بازیکن با رئال به اتمام رسیده و به عنوان بازیکن آزاد راهی پاریس می شود.

فابریتزیو رومانو روز یک شنبه انتقال مارکو آسنسیو به پی‌اس‌جی را تایید کرد و در توییتی نوشت: "پاریسن ژرمن انتقال مارکو آسنسیو را تکمیل کرد. آن‌ها به توافق شفاهی رسیده‌اند. قرارداد آسنسیو تا سال 2027 معتبر است و لوییس کمپوس در حال کار کردن روی این قرارداد هست. انتظار می رود که این انتقال، هفته آینده بعد از خداحافظی آسنسیو با هواداران رئال مادرید، نهایی شود."

آسنسیو در سال 2015 به رئال پیوست و توانست 285 بار برای این باشگاه بازی کند.

4416