صحبت‌های جالب رونالدو پس از به اتمام رساندن فصل بدون کسب یک جام

صحبت‌های جالب رونالدو پس از به اتمام رساندن فصل بدون کسب یک جام

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره النصر فاش کرد که بابت جام نگرفتن در این فصل کمی ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در ژانویه پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد به النصر عربستان منتقل شد و توانست در 16 بازی، 14 گل به ثمر برساند که آمار بسیار خوبی است، اما رونالدو نتوانست در این فصل به جامی با النصر برسد و حالا امیدوار است که بتواند در فصل آینده، این موضوع را تغییر دهد. اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر خروج احتمالی رونالدو از النصر به گوش می رسد، اما خودش این شایعات را تکذیب کرده.

به نقل از سایت آ اس، مهاجم سابق رئال مادرید گفت: "خوب، انتظاراتم از این فصل کمی متفاوت بود. صادقانه بگویم، فکر می کردم در این فصل برنده یک جام بشویم، اما زندگی همیشه برطبق خواسته‌های ما جلو نمی رود. بعضی وقت‌ها ما به تعصب، ثبات، تمرینات بیشتر و مصمم بودن نیاز داریم تا بتوانیم چیزی برنده شویم. هنوز معتقدم که در سال آینده، چیزهای بیشتری خواهیم برد. بگذارید اینطور بگویم که در 5،6 ماه گذشته تیم ما پیشرفت کرده است. حتی تیم‌های دیگر لیگ عربستان نیز بهتر شده‌اند."

"شاید این موضوع زمانبر باشد، اما وقتی به خود و هدفتان ایمان دارید، همه چیز ممکن خواهد شد. در این فصل امیدوار بودم یک جام ببریم، اما اینگونه نشد. سال بعد همه چیز فرق خواهد کرد."

4416