رونالدو می‌خواهد سرمربی سابق رئال مادرید را به النصر ببرد

رونالدو می‌خواهد سرمربی سابق رئال مادرید را به النصر ببرد

پایگاه خبری فوتبالی - النصر با کریستیانو رونالدو به دنبال استخدام یک مربی جدید برای فصل آینده است و نشریات محلی عربستان گزارش داده اند که مانوئل پلگرینی مربی شیلیایی رئال بتیس یکی از اصلی ترین گزینه های آنهاست.

به گزارش فوتبالی، سرمربی بتیس که تجربه کار با رونالدو را در رئال مادرید دارد، در تیم اسپانیایی عملکرد درخشانی داشته است و در سه فصل متوالی به اروپا راه یافته است. در حقیقت رودی گارسیا سرمربی سابق النصر پس از ناکامی برکنار شد و النصر به دنبال جایگزین اوست.  

پلگرینی که به زودی 70 ساله می شود، فصل گذشته فاتح کوپا دل ری شد که تا 2025 با تیم اسپانیایی قرارداد دارد و رقم فسخ قراردادش شش میلیون یورو است که عربستانی ها مشکلی با پرداخت این مبلغ ندارند. با توجه به ثروت بالای عربستانی ها به نظر می رسد که آنها مشکلی ندارند تا دستمزد پلگرینی را هم چند برابر افزایش بدهند.

پلگرینی فعلا اعلام کرده است که برنامه ای برای ترک بتیس ندارد چرا که پیش از این هم از ترکیه پیشنهادهایی داشته و به آنها پاسخ منفی است. مربی شیلیایی که لقب "مهندس" را دارد، تجربه یک سال کار کردن با رونالدو را در رئال مادرید دارد که در آن فصل تیم مادریدی نتواند جامی کسب کند اما رونالدو زیر نظر او با 26 گل و 9 پاس گل نمایش خوبی از خود ارائه داد.

4125