قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی آلمان مشخص شد

قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی آلمان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - در دیدار فینال رقابت های جام حذفی آلمان، لایپزیش و اینتراخت فرانکفورت به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لایپزیش موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، لایپزیش در حالی قهرمان رقابت های جام حذفی آلمان شد، که در این فصل از رقابت ها تیم های بزرگی مثل بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ از دور رقابت ها کنار رفته بودند و به این ترتیب فرصت به تیم های دیگری رسید.

در این بازی کریستوفر ان‌کونکو و دومنیک ژوبوژالای دو گل لایپزیش را به ثمر رساندند. این قهرمانی دومین قهرمانی پیاپی لایپزیش در رقابت های جام حذفی آلمان بود. این تیم در سال های اخیر به طور کلی رشد خوبی در فوتبال آلمان داشته است.

به این ترتیب بایرن مونیخ در این فصل از رقابت های بوندسلیگای آلمان به قهرمانی رسید و لایپزیش هم در رقابت های جام حذفی آلمان موفق شد به پیروزی برسد و اینتراخت فرانکفورت را شکست داده و قهرمان شود. به این ترتیب سوپرکاپ آلمان میان بایرن مونیخ و لایپزیش خواهد بود و باید دید که کدام تیم آن جام را بالای سر خواهد برد. لایپزیش نشان داده که در جام حذفی آلمان همیشه حرف هایی برای گفتن دارد.

تماشای خلاصه بازی لایپزیش و اینتراخت فرانکفورت

1470