مغضوب مورایس، کاپیتان این روزهای تیم امید

مغضوب مورایس، کاپیتان این روزهای تیم امید

پایگاه خبری فوتبالی- یاسین سلمانی اگر چه فصل خوبی را در پشت سر نگذاشته اما این روزها بازوبند کاپیتانی تیم امید ایران را به بازو بسته است.

به گزارش فوتبالی، یاسین سلمانی با اعتماد محرم نویدکیا در سپاهان درخشید و دو فصل خوب را زیر نظر نویدکیا در سپاهان گذراند. سلمانی اما در تکرار موفقیت‌هایش در حضور مورایس پرتغالی ناکام ماند. سلمانی بیشتر فصل را روی نیمکت نشست و به نظر می‌رسید سرمربی پرتغالی اعتقاد چندانی به این ستاره جوان ندارد.

او آخرین بار بعد از آنکه سپاهان مقابل ملوان پیش افتاد و زمانی که تقریبا خیال مورایس راحت شد، برای این تیم به میدان آمد که البته حضورش، خوش یمن نبود. سپاهان گل مساوی را چند دقیقه بعد از ورود سلمانی به زمین دریافت کرد و معادله قهرمانی را به نفع پرسپولیس تغییر داد.

برخی منابع موثق هم می‌گویند مورایس و سلمانی در طول فصل باهم به اختلاف می‌خورند و به همین خاطر چندان فرصت بازی به ستاره دهه هشتادی نمی‌رسد. جالب اینکه مورایس برای بعضی دیدارهای نیم‌فصل دوم یاسین سلمانی را حتی در لیست هجده نفره هم قرار نمی‌داد.

با پایان فصل هم شواهد حاکی از پایان کاری احتمالی سلمانی و سپاهان دارد. سلمانی در حال حاضر صفحه رسمی باشگاه سپاهان را دنبال نمی‌کند و در روزهای گذشته، استوری‌هایی با قلب قرمز منتشر کرده که با انتقاد هواداران اصفهانی روبرو شده است. البته او توجهی به اعتراض هواداران نکرده و به نظر قصد دارد نارضایتی خود از سپاهان را در آستانه شروع نقل‌وانتقالات نشان دهد.

علیرغم فصل دشوار و تلخی که سلمانی پشت سر گذاشته، این روزها به‌عنوان کاپیتان تیم ملی امید در اردو حاضر شده است. او در اولین جلسه تمرینی با حضور رضا عنایتی که دیروز برگزار شد، به نمایندگی از بازیکنان صحبت‌هایی را به مهدی محمدنبی مدیر تیم‌های ملی انتقال داد.

سلمانی انگیزه بالایی دارد تا با درخشش در پیراهن ملی، ناکامی‌های باشگاهی را بشوید و مشتریان تازه‌ای برای خود پیدا کند. طبق شنیده‌ها استقلال یکی از باشگاه‌هایی است که در گذشته به دنبال جذب سلمانی بوده و خود این بازیکن هم برای پیوستن به این تیم، بی‌میل نیست. هر چند که هنوز نیمکت استقلال هم وضعیت مشخصی ندارد و باید صبر کرد دید در نهایت سرمربی فصل آینده آبی‌ها، سلمانی را در لیست خرید خود قرار می‌دهد یا او مجبور می‌شود تیم دیگری را برای ادامه فوتبالش پیدا کند؟

2509