امیدواری الهلال به عقد قرارداد با مسی تا روز 3 شنبه!

امیدواری الهلال به عقد قرارداد با مسی تا روز 3 شنبه!

پایگاه خبری فوتبالی - الهلال عربستان می خواهد تا روز شانزده خرداد، انتقال لیونل مسی به عربستان را به صورت رسمی اعلام کند.

به گزارش فوتبالی، در این هفته، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا ادعا کرد که فقط مسی می داند که در آینده می خواهد در چه تیمی بازی کند و همه چیز به خود این ستاره آرژانتینی بستگی دارد. اگرچه اولویت بارسا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، بازگرداندن مسی به نیوکمپ است، اما آن‌ها دو رقیب پولدار به نام‌های الهلال عربستان و اینتر میامی دارند. همچنین بارسلونا از نظر اقتصادی اوضاع بسیار وخیمی دارد و باتوجه به این شرایط، بازگشت مسی به تیم سابقش، کمی دور از انتظار است. 

حالا نشریه اسپورت کاتالونیا ادعا کرده که سران الهلال عربستان در رقابت برای خرید مسی پیشتاز هستند و می خواهند خرید برنده هفت توپ طلا را در روز 3 شنبه به صورت رسمی اعلام کنند. گفته می شود که الهلال به مسی پیشنهاد 400 میلیون یورویی برای هر فصل را پیشنهاد داده که دقیقاً 2 برابر مبلغی است که کریستیانو رونالدو در النصر دریافت می کند.

بعد از اینکه کریستیانو رونالدو به النصر پیوست، دیگر تیم‌های عربستانی نیز به دنبال خرید بازیکنان باکیفیت از لیگ‌های اروپایی افتادند. به جز مسی، بازیکنانی همچون کریم بنزما و سرخیو بوسکتس نیز در رادار تیم‌های عربستانی هستند.

4416