تقاضای آنچلوتی از مدیران رئال مادرید: هری کین را بخرید

تقاضای آنچلوتی از مدیران رئال مادرید: هری کین را بخرید

پایگاه خبری فوتبالی - بنابر گزارش‌های The Athletic، کارلو آنچلوتی به مدیران رئال مادرید اعلام کرده که تمام تلاش خود را برای جذب هری کین ستاره انگلیسی تاتنهام انجام دهند. 

به گزارش فوتبالی، بعد از اینکه ماندن کارلو آنچلوتی در رئال مادرید قطعی شد، این سرمربی ایتالیایی خواستار خرید یک مهاجم تراز اول همچون هری کین است. در حال حاضر هری کین به محتمل ترین گزینه برای رئال مادرید تبدیل شده است. مهاجم انگلیسی آماده است تا در فاصله یک سال مانده به اتمام قراردادش از تاتنهام جدا شود. او از عدم رقابت تیمش برای کسب جام‌ها خسته شده و می خواهد در جایی باشد که بتواند جام‌ها را درو کند و افتخار کسب کند.

همچنین طی جلسه‌ای که آنچلوتی با مدیران رئال مادرید داشت، راجع به موضوعاتی همچون جود بلینگام و انتقال احتمالی کریم بنزما به تیم عربستانی صحبت شد. البته لوس بلانکوس تنها تیمی نیست که می خواهد هری کین را به خدمت بگیرد. قرارداد کین با تیم لندنی در تابستان 2024 به پایان می رسد و حالا تیم‌هایی همچون منچستریونایتد نیز به دنبال جذب وی هستند، اما آنچلوتی به صورت واضح از پرز خواسته تا کاپیتان تیم ملی انگلیس و تاتنهام را جذب کند، اگرچه مدیران تاتنهام هیچ علاقه‌ای به فروش او ندارند. 

4416