صحبت‌های گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی انگلیس

صحبت‌های گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می گوید که حالا زمان فکر کردن به فتح 3گانه است.

به گزارش فوتبالی، امروز عصر تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد، فینال جام حذفی انگلیس را در استادیوم ومبلی شهر لندن برگزار کردند که در نهایت، سیتیزن‌ها با دو گل ایلکای گوندوغان موفق شدند دومین جام قهرمانی را بالای سر ببرند. تک گل یونایتد را برونو فرناندز در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

به نقل از سایت گل، گواردیولا پس از پایان بازی به BBC One گفت: "حالا می توانیم درباره 3گانه صحبت کنیم. البته، هنوز باید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم."

"منچستریونایتد بسیار خوب دفاع کرد و اصلاً انتظار چنین بازی را نداشتم. در نیمه دوم کمی فضاهای خالی بیشتری داشتیم و توانستیم از آن بهره ببریم. بازیکنان می توانند فردا و پس فردا را استراحت کنند. سپس 3 الی 4 جلسه برای تمرین کردن برای بازی اینتر داریم. پنج شنبه صبح بعد از جلسه تمرینی، پرواز خواهیم کرد. این قهرمانی برای ما خیلی مهم بود. جام حذفی را خیلی دوست دارم. من طرفدار بارسلونا هستم، اما تا پایان زندگی‌ام، عاشق سیتی خواهم بود. می دانم که روز خوبی را برای هواداران‌مان رقم زدیم."

"گوندوغان؟ چه فصل خوبی داشت. او توانایی و ذهنیت بسیار قوی دارد. او در بازی های بزرگ همیشه مفید ظاهر شده و می تواند زیر فشار خوب عمل کند."

4416