خداحافظی مسی با پاریسن ژرمن بعد از رسمی شدن جدایی‌اش

خداحافظی مسی با پاریسن ژرمن بعد از رسمی شدن جدایی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن بعد از رسمی شدن خروجش از پاریس، از این تیم تشکر کرد و حالا باید منتظر تصمیم جدید او برای باشگاه جدیدش باشیم.

به گزارش فوتبالی،  برنده 7 توپ طلا آخرین بازی خود برای تیم فرانسوی را امروز و در لیگ 1 انجام خواهد داد. جدایی لئو مسی 35 ساله پس از حضور 2 ساله خود در پی اس جی مدت هاست مورد انتظار بوده است و در انتها توسط گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن و در کنفرانس خبری پیش از بازی اعلام شد. 

به نقل از سایت گل، مسی در گفت و گویی با ESPN گفت: "خیلی خوشحالم که توانستم نماینده‌ای برای پی‌اس‌جی باشم. واقعا از بازی کردن برای این تیم لذت بردم. بازیکنان باکیفیت زیادی در این تیم بودند. می خواهم از باشگاه و تمامی اعضای آن، برای تجربه خاصی که پاریس داشتم، تشکر کنم. برای آن‌ها بهترین‌ها را آرزو دارم."

همچنان آینده‌ مسی نامشخص است. ژاوی هرناندز و خوان لاپورتا چندی پیش از بازگشت او به بارسلونا استقبال و اعلام کردند که جذب مسی، اولویت آن‌ها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، اما آن‌ها دو رقیب سرسخت به نام اینتر میامی و الهلال در این راه دارند. الهلال عربستان پیشنهادات وسوسه انگیزی برای قهرمان جام جهانی 2022 ارسال کرده‌اند.

4416