اولین اشتباه چلسی در شروع دوران حضور پوچتینو

اولین اشتباه چلسی در شروع دوران حضور پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی – پاول مرسون سران چلسی را به خاطر اولین اشتباهاشان در شروع دوره حضور پوچتینو به باد انتقاد گرفت.

به گزارش فوتبالی، میسون مونت ستاره انگلیسی در آستانه جدایی ازچلسی قرار دارد و پاول مرسون این را اولین اشتباه این تیم در شروع دوره حضور پوچتینو در این تیم می‌داند. مونت انگلیسی تنها 12 ماه دیگر با تیم چلسی قرارداد دارد و با وجود عدم علاقه سران چلسی به ثبت قراردادی که او را تبدیل به پر درآمد ترین بازیکن باشگاه می‌کند، این ستاره انگلیسی احتمالا تصمیم می‌گیرد که باشگاه دوران بچگی اش را ترک کند.

لیورپول و آرسنال علاقه خود به میسون مونت را بروز داده اند اما منچستر یونایتد به نظر می‌تواند برنده اولین نبرد بزرگ نقل و انتقالاتی این تابستان شود. طبق گفته‌ها شیاطین سرخ با این بازیکن به توافق شخصی دست یافته اند و همین‌طور اختلافی بین دو باشگاه درباره مبلغ این انتقال وجود دارد اما طبق گزارش ها توافق قریب الوقوع است.

پوچتینو به نظر به بازیابی دوباره شرایط میسون مونت امید دارد و پاول مرسون با ابراز تعجب خود نسبت به خروج مونت در این‌ باره گفت:" من نمی‌توانم باور کنم که چلسی اجازه می‌دهد تا مونت جدا شود. این اتفاق فصل پیش درباره آنتونیو رودیگر هم افتاد، بازیکنی که یکی از بهترین مدافعان باشگاه بود. او پول بیشتری خواست و آن ها آن را به او ندادند و پس از آن کالیدو کولیبالی را با 33 میلیون پوند خریدند و طی یک قرارداد 4 ساله حتی پولی بیشتر از رودیگر به او دادند. حالا این کار را با مونت انجام می‌دهند، او یکی از خودشان است. درست است فصل خیلی خوبی نداشته است اما آن‌ها او را فقط با یک فصل قضاوت می‌کنند. فصل گذشته بهترین بازیکن چلسی بود و یکی از اولین گزینه های تیم ملی انگلیس به شمار می‌رفت. حالا آن‌ها به او اجازه می‌دهند تا برود و این واقعا عجیب است."

2102