پیام روشن ژاوی به لیونل مسی برای برگشتن به نیوکمپ

پیام روشن ژاوی به لیونل مسی برای برگشتن به نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی – ژاوی سرمربی بارسلونا پس از رسمی شدن جدایی مسی از پاری سن ژرمن پیامی را برای او ارسال کرد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی سرمربی بارسلونا پس از رسمی شدن جدایی اسطوره آرژانتینی از تیم پاری سن ژرمن، با آغوش باز از بازگشت ستاره آرژانتینی در این تابستان استقبال می‌کند. برنده 7 توپ طلا آخرین بازی خود برای تیم فرانسوی را در روز شنبه و در لیگ 1 انجام خواهد داد. جدایی لئو مسی 35 ساله پس از حضور 2 ساله خود در پی اس جی مدت هاست مورد انتظار بوده است و در انتها توسط گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن و در کنفرانس خبری پیش از بازی اعلام شد. 

کریستوف گالتیه در این مورد گفت:" من افتخار مربیگری لیونل مسی، بهترین بازیکن تاریخ را از دست خواهم داد. شنبه آخرین بازی او در پارک د پرنس خواهد بود. امیدوارم که بهترین استقبال ممکن از او انجام بشود. او همیشه در تمرینات حاضر و در دسترس بود. او 35 ساله است و در اواسط فصل در جام جهانی بازی کرد. اگر اشتباه می‌کنم تصحیحم کنید اما به جز جام جهانی فکر می‌کنم 21 گل و 22 پاس گل را به ثبت رسانده که در مجموع به آمار مشارکت در 43 گل دست یافته است." مسی که ماه گذشته به دلیل سفر بدون اجازه به عربستان سعودی با دوماه محرومیت رو به رو شده بود در نهایت به پایان سفر خود با پاری سن ژرمن رسیده است.

ژاوی درباره احتمال بازگشت هم تیمی سابقش به نیوکمپ گفت:" مسی هفته آینده درباره آینده اش تصمیم می‌گیرد. او تایید قطعی من را برای پیوستن به ما دارد. او می‌داند که ما آماده خوش آمد گویی به او هستیم. هیچ چیز تغییر نکرده و ما شانس هایی داریم. ما می‌خواهیم مسی به این‌جا بیاید، بگذارید تصمیمش را بگیرد من آماده هستم تا او را در سیستممان جای دهم."

2102