نگرانی قرمزها تمام‌شدنی نیست؛ گل‌محمدی از پرسپولیس می‌رود؟

نگرانی قرمزها تمام‌شدنی نیست؛ گل‌محمدی از پرسپولیس می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آینده کاری یحیی گل‌محمدی در فصل آینده مهمترین پرسش هواداران پرسپولیس از مدیران این باشگاه است.

به گزارش فوتبالی، یحیی گل‌محمدی روز گذشته و در گفت‌و‌گوی تلفنی با برنامه تلویزیونی شبهای فوتبالی شبکه ورزش اعلام کرد تکلیف او پس از جلسه با رضا درویش مشخص خواهد شد اما یکی از رسانه‌ها امروز خبر شوکه‌کننده‌ای برای هواداران پرسپولیس داشته و نوشته او به پایان کار خود در پرسپولیس نزدیک شده و بعید است فصل آینده در جمع قرمزها به کار خود ادامه دهد.

همانطور که در مطالب قبلی اشاره شد یحیی گل‌محمدی اعتقاد دارد تیمش برای موفقیت در آسیا، نیاز به بودجه مناسب و تقویت ویژه دارد تا بتواند با تیمهای بزرگ و قدرتمند قاره بجنگد.

به نظر می‌رسد یحیی دوست ندارد که از پرسپولیس جدا شود اما برخی قوانین وضع‌شده مانند عدم عقد قرارداد دلاری با بازیکنان خارجی و همچنین سقف بودجه محدود برای فصل آینده ممکن است راه این سرمربی موفق از پرسپولیس را جدا کند.

از طرف دیگر، یکی از خبرگزاری‌های رسمی امروز مدعی شده علیرغم حمایت‌های باشگاه پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی، مدیران این باشگاه در عمل به شکلی رفتار می‌کنند که گویا یحیی دیگر در پرسپولیس سمتی ندارد.

بر أساس این خبر، در شرایطی که  گل‌محمدی گفته هنوز لیست ورود و خروج به باشگاه نداده اما درویش و همکارانش پرسپولیس 2 بازیکن جوان لیگ برتری به توافقاتی رسیده‌اند که یحیی از این موضوع بی‌خبر بوده و با او هماهنگی صورت نگرفته است.

حالا باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه خبر جدیدی درباره این موضوع منتشر خواهد شد.

7655