مشخص شدن مبلغ درخواستی یوونتوس برای ولاهوویچ

مشخص شدن مبلغ درخواستی یوونتوس برای ولاهوویچ

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس پس از فصلی ناامیدکننده باید تغییرات زیادی در ترکیبش ایجاد کند و احتمال فروش برخی از بازیکنان این تیم برای جلوگیری از بحران مالی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، دوشان ولاهوویچ مهاجم صرب یکی از بازیکنانی است که به ترک یوونتوس فکر می کند اما تورینی ها حاضر نیستند که برای خرید او تخفیف بدهند. در حقیقت یوونتوس برای فروش ولاهوویچ همان مبلغی را می خواهد که در ژانویه 2022 برای خریدنش از فیورنتینا پرداختند. بدین ترتیب تورینی ها مبلغ ثابت 80 میلیون یورو به علاوه پاداش را برای فروش ولاهوویچ تعیین کرده اند.

بایرن مونیخ یکی از مشتریان جدی ولاهوویچ است که از این مبلغ مطلع شده اند و مشکلی برای پرداخت چنین مبلغی ندارند. در حقیقت به نظر می رسد که غول آلمانی جدی ترین مشتری برای مهاجم صرب باشد. باواریایی ها پس از ترک لواندوفسکی به دنبال مهاجمی بودند که بتوانند جای ستاره لهستانی را پر کند که به نظر می رسد که  ولاهوویچ با مشخصه های آنها سازگار است. بایرن در حال حاضر برخی بازیکنان هجومی خود نظیر مانه، سانه و گنبری را در لیست فروش گذاشته و پس از فصلی ناامیدکننده امیدوار است که در فصل آینده نمایش هجومی بهتری داشته باشد و شانس بیشتری برای کسب جامها داشته باشد.

4125