کری‌خوانی مهاجم منچستریونایتد برای منچسترسیتی: چند گل برای آن‌ها کنار گذاشته‌ام

کری‌خوانی مهاجم منچستریونایتد برای منچسترسیتی: چند گل برای آن‌ها کنار گذاشته‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - ووت وخورست مهاجم هلندی منچستریونایتد که در این فصل تنها 2 گل برای تیمش به ثمر رسانده، طی اظهارنظری جالب عنوان کرد که چند گل برای سیتی در فینال جام حذفی کنار گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه از ساعت 17:30 به وقت تهران، تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد، فینال جام حذفی انگلیس را در استادیوم ومبلی لندن برگزار خواهند کرد. سیتی در این فصل تاکنون توانسته به قهرمانی لیگ برتر انگلیس برسد و حالا می تواند با فتح جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا به 3گانه برسد. یونایتد نیز پیش از این قهرمان جام اتحادیه شده و حالا شانس دبل کردن در این فصل را دارد. این دو تیم دو بار در این فصل در لیگ برتر انگلیس مقابل هم صف آرایی کردند که سهم هر دو تیم، یک پیروزی بوده. 

به نقل از سایت گل، وخورست 30 ساله که بعد از جام جهانی به صورت قرضی به یونایتد پیوست، تنها 2بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده و درباره بازی امروز گفت: "واقعا هربار سعی کردم که بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم. برایم فرقی ندارد که در چه پستی بازی کنم، من همیشه بیشترین تلاشم را می کنم. البته 2 گل برای یک مهاجم اصلاً کافی نیست و می دانم که بعضی‌ها را ناامید کرده‌ام، اما بهترین بازی‌ام را مقابل سیتی خواهم کرد و چند گل برای این بازی حساس کنار گذاشته‌ام!"

4416