ستاره دورتموند در جست‌وجوی خانه در مادرید!

ستاره دورتموند در جست‌وجوی خانه در مادرید!

پایگاه خبری فوتبالی - جود بلینگام ستاره انگلیسی دورتموند که تنها چند قدم با پیوستن به رئال مادرید فاصله دارد، طبق گزارش‌های اخیر به دنبال یک خانه در پایتخت اسپانیاست. 

به گزارش فوتبالی، جود بلینگهام ستاره 19 ساله بروسیا دورتموند که به عنوان بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا هم انتخاب شد، هدف اول رئال مادرید در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. رئال مادرید به دنبال تغییر نسل در خط میانی خودش است و بلینگهام یک گزینه بسیار مناسب برای انجام این کار است. فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات رسماً اعلام کرد که انتقال بلینگام به رئال مادرید انجام شده و فقط اعلام رسمی لوس بلانکوس باقی مانده. زنبورها روز شنبه هفته گذشته به صورت بسیار دراماتیک قهرمانی بوندس لیگا را از دست دادند و حالا گفته می شود که بلینگام با مبلغ 108 میلیون پوند به رئال خواهد پیوست.

با اینکه این انتقال هنوز نهایی نشده است و هنوز جزییاتی از قرارداد باقی مانده، اما منابع اسپانیایی و دیلی میل گزارش داده‌اند که جست و جوی بلینگام برای خرید خانه در شهر مادرید آغاز شده. 

بلینگام علاوه بر رئال مادرید، پیشنهاداتی از منچسترسیتی و پاریسن ژرمن نیز داشت اما در نهایت ترجیح داده که به لوس بلانکوس بپیوندد.

4416