بایرن مونیخ باز هم سراغ شکار از دورتموند رفت!

بایرن مونیخ باز هم سراغ شکار از دورتموند رفت!

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل گوئریرو مدافع پرتغالی بعد از آخرین بازی خود در بوندسلیگا با دورتموند وداع کرد چرا که برنامه ای برای تمدید قرارداد با زردپوشان ندارد و خودش را برای چالش جدیدش آماده می کند.

به گزارش فوتبالی، گوئریرو با گزینه های مختلفی مذاکره کرده است که به نظر می رسد که بایرن مونیخ سعی دارد که باز هم صید جدیدی از دورتموند داشته باشد. در حقیقت روز جمعه اسکای گزارش داده است که انتقال گوئریرو دفاع چپ پرتغالی به بایرن مونیخ تقریبا نهایی شده است چرا که دو طرف برای جزئیات قرارداد به توافق رسیده اند و به زودی این خبر رسمی می شود. گوئریرو پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله با دورتموند  قابلیت یک فصل تمدید بیشتر را رد کرده است چرا که در جستجوی قرارداد بلندمدت تری بوده است.

بایرن مونیخ در سالهای اخیر عادت داشته که بهترین بازیکنان دورتموند را از آنها برباید  و حالا به نظر می رسد که گوئریرو جدیدترین نامی است که چشم آنها را گرفته است. دفاع چپ پرتغالی بدین ترتیب به دوران هفت ساله حضورش در دورتموند خاتمه می بخشد و در سن 29 سالگی به یکی دیگر از غولهای بوندسلیگا ملحق می شود. به نظر می رسد که در ساعات آینده جزئیات جدیدی از این انتقال مشخص خواهد شد.

4125