جزییات پیشنهاد اینتر میامی به مسی

جزییات پیشنهاد اینتر میامی به مسی

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که باشگاه اینترمیامی سخت در تلاش است تا لیونل مسی را هر چه زودتر به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، لئو پس از آخرین بازی خود در پی اس جی راهی بازیهای ملی می شود تا برای تیم ملی آرژانتین بازی کند. یکی از مشتریان پر و پا قرص او نیز اینتر میامی است. در حقیقت گاستون ادل، خبرنگار آرژانتینی گزارش داده است که اینتر میامی می خواهد که مسی در ماه تیر و بلافاصله پس از بازیهای ملی به ترکیب آنها ملحق شود و به این تیم در لیگ آمریکا کمک کند.

در حقیقت آرژآنتین باید بازیهای دوستانه ای مقابل استرالیا و آاندوزی داشته باشد. اینترمیامی این شایعه که آنها بخواهند مسی را به بارسلونا بدهند، تکذیب کرده است و اعلام کرده است که آنها می خواهند که لئو را در ترکیب خودشان داشته باشند و برنامه ای برای فروش قرضی او ندارند.

مسی در حال حاضر بر سر سه راهی بارسلونا، الهلال و اینتر میامی قرار دارد. به نظر می رسد که تقدیر این بازیکن در اختیار خودش است. اگر این بازیکن حاضر شود به بارسلونا ملحق شود به این معنی است که قید پول زیادی را زده چرا که پیشنهادهای اینترمیامی و الهلال خیلی بهتر است اما اگر بخواهد همچنان در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند، جایی بهتر از نیوکمپ (یا بهتر بگوییم ورزشگاه مونجوییک در ماه های آینده) برای او وجود نخواهد داشت.

4125