اتفاق عجیب در لیگ فرانسه: ضربه مغزی یک بازیکن با حمله هوادار میزبان

اتفاق عجیب در لیگ فرانسه: ضربه مغزی یک بازیکن با حمله هوادار میزبان

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال فرانسه به شوک فرو رفت. بازی بوردو و رودز که یک بازی کلیدی در راه صعود به لیگ دسته یک فرانسه بود، در نیمه دوم به علت خشونت یکی از هواداران تیم بوردو علیه لوکاس بوادس بازیکن تیم مهمان متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، رودز با نتیجه یک بر صفر پیش بود و بوادس گل این تیم را به ثمر رسانده بود و بوردو با این نتیجه شانس صعود به لیگ دسته یک فرانسه را از دست می داد. از سویی رودز برای بقا در لیگ دسته دو تلاش می کرد. این اتفاق ناگوار باعث شد تا بازی متوقف شود.

رادیو مونته کارلو اسپورت گزارش داده است که یکی از هواداران بوردو به لوکاس بوادس مهاجم رودز حمله ور شده است و همین اتفاق باعث شده تا داور حکم به توقف بازی بدهد. در حقیقت در این صحنه بازیکن رودز پشت دروازه بوردو در حال خوشحالی گل بود اما هوادار تیم میزبان نتوانست جلوی خودش را بگیرد و به او حمله ور شد. این هوادار توانست از ماموران امنیتی خروج کند و بوادس را هل بدهد. بازیکن رودز روی زمین افتاد و در مدت زیادی به نظر می رسید که از حال رفته باشد. در نهایت کادر پزشکی مداخله کرد و بوادس به بیمارستان منتقل شد. گفته می شود که این مهاجم دچار ضربه مغزی شده است و به همین خاطر فعلا تحت درمان قرار دارد.

4125