اسطوره منچستر سیتی:آلن شیرر زیر نظر گواردیولا 1200 گل می‌زد

اسطوره منچستر سیتی:آلن شیرر زیر نظر گواردیولا 1200 گل می‌زد

پایگاه خبری فوتبالی – فرناندینیو اسطوره منچستر سیتی ادعا کرد که اگر آلن شیرر اسطوره انگلیسی برای پپ گواردیولا بازی می‌کرد 1200 گل را به ثمر می‌رساند.

به گزارش فوتبالی، به آلن شیرر گفته شد که در صورت بازی زیر نظر پپ گواردیولا می‌توانست تعداد گل های دوران حرفه ای خود را 3 برابر کند.  فرناندینیو 38 ساله در طی مصاحبه ای این ادعا را درباره بهترین گلزن تاریخ لیگ جزیره انجام داد. این هافبک برزیلی زیر نظر گواردیولا چندین جام را به دست آورد و در سال 2022 به لیگ کشورش بازگشت. گواردیولا 52 ساله در طول دوران مربیگری خودش تاثیر بسیار خوبی روی مهاجمان تحت هدایتش گذاشته است و مسی در بارسلونا و لواندوفسکی در ترکیب باواریایی ها مثالی از این مهاجمان هستند. گواردیولا از زمان پیوستن به منچستر سیتی با سرخیو آگوئرو و گابریل ژسوس کار کرده بود و در این فصل هم از نبوغ خود برای بیرون کشیدن بهترین نسخه ارلینگ هالند استفاده کرده است. این مهاجم نروژی زیر نظر پپ تا به حال توانسته 52 گل در تمام مسابقات به ثمر برساند. فردیناند اعتقاد دارد که گواردیولا در صورتی که فرصت کار کردن با آلن شیرر افسانه ای داشت می‌توانست این تاثیر را بر روی او هم بگذارد.

فرناندینیو در مصاحبه ای که با شیرر داشت از او پرسید که تا به حال چند گل در دوران حرفه ای خود به ثمر رسانده است. و شیرر هم در پاسخ به 260 گل خود در لیگ جزیره و 409 گلی که در مجموع برای باشگاه و تیم ملی انگلستان به ثمر رسانده است اشاره کرد و فرناندینیو در جواب این آمار گفت:" مطمئنم اگر پپ مربی ات بود بیشتر هم گل می‌زدی، دو یا سه برابر این عدد. پپ مربی است که کمک می‌کند فوتبال را خیلی ساده تر از چیزی که فکر می‌کنی درک کنی. او قدرت این را دارد که تو را متقاعد کند، به تو نشان دهد، تا بر مبنای تمرینات روزانه و مخصوصا طول بازی‌ها به تو ثابت کند که هر چیزی که به تو می‌گوید قرار است اتفاق بیفتد."

2102