اسماعیلی‌فر: با افتخار در خدمت پرسپولیس هستم/ هواداران ما واقعا عالی هستند

اسماعیلی‌فر: با افتخار در خدمت پرسپولیس هستم/ هواداران ما واقعا عالی هستند

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:خیلی‌ها دوست دارند به پرسپولیس بیایند و هواداران به آنها فرصت بدهند.

بهگزارش فوتبالی، دانیال اسماعیلی فر جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی در مورد وضعیت قرارداد با پرسپولیس اظهار داشت: قرارداد من دو ساله است و یک سال دیگر از آن باقی مانده و با افتخار در خدمت پرسپولیس هستم.

وی افزود: تا زمانی که در این تیم هستم اگر روزی احساس کنم یک نفر بهتر از من بتواند کار را انجام دهد قول می‌دهم که یک دقیقه نمی‌مانم.من گفتم حاضرم یک دقیقه هم بازی نکنم اما دو جام را بگیریم. همین اتفاق هم رخ داد.

مدافع پرسپولیس تاکید کرد: من تمام بازی‌ها را بازی کردم و نقش کوچکی در  این قهرمانی ها داشتم. خدا را شکر توانستیم دو جام را هم بگیریم.

وی گفت: در ابتدای حضورم در پرسپولیس هواداران بهتر بود که بیشتر وقت می‌دادند تا خودم را جا بیاندازم. الان هم عاجزانه از هواداران خواهش می‌کنم. خیلی ها دوست دارند به این تیم بیایند. از آنها می‌خواهم این فرصت کوچک را به آنها بدهند.

اسماعیلی‌فر گفت: بازیکنان می‌روند و می‌آیند اما این هواداران هستند که می مانند و صاحب اصلی این تیم هستند. شما فکر کنید به مهمانی بروید و صاحب خانه معضبتان کند. آن مهمانی خوش نمی‌گذرد.هواداران ما این بستر را برای تازه وارد ها فراهم کنند چرا که هیچ عنصری مثل هوادار نمی‌تواند اوضاع را بهبود بخشد.این هواداران هستند بازیکن را بالا می برند. امسال هواداران ما واقعا عالی هستند و من کیف کردم که بازیکن این تیم هستم‌ . ما دقیقه ۹۹ از استقلال گل خوردیم خودمان شاید دلمان لرزید اما به هواداران نگاه کردیم و دیدیم با چه شور و حرارتی بازی را دنبال کردند. همین باعث شد ما ببریم.

2636