اطمینان ستاره سابق رئال مادرید به حل کردن مشکلات منچستریونایتد

اطمینان ستاره سابق رئال مادرید به حل کردن مشکلات منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو ستاره برزیلی منچستریونایتد فاش کرد که قبل از پیوستنش به این باشگاه انگلیسی، به ایجنتش پیام داده بود که می تواند مشکلات شیاطین سرخ را حل کند.

به گزارش فوتبالی، در آخرین روزهای پنجره نقل و انتقالات تابستانی، کاسمیرو در یک انتقال ناگهانی از رئال مادرید جدا شد و با 70 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست. او در ابتدا، کمی با زندگی در انگلیس مشکل داشت، اما رفته رفته به مهره تاثیرگذار اریک تن هاگ تبدیل شد و یکی از ارکان اصلی شیاطین سرخ در قهرمانی در جام اتحادیه بود.

به نقل از سایت گل، یونایتد اصلاً شروع خوبی در این فصل نداشت و آن‌ها در هفته دوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه چهار بر صفر مغلوب برنتفورد شدند. بعد از دیدن این بازی، کاسمیرو یک پیامی به مدیربرنامه‌هایش ارسال کرد که در آن گفته بود می تواند مشکلات خط هافبک یونایتد را حل کند. او در این باره به تلگراف گفت: "هیچ شکی درباره این موضوع نداشتم. حقیقتاً این حرف را به ایجنتم زدم. خیلی مشتاق پیوستن به منچستریونایتد بودم و ذهنم را آماده رفتن کرده بودم. می دانستم که چالش آسانی در انتظارم نبود، چون در آن هفته باخت بدی مقابل برنتفورد تجربه کرده بودند و شرایط سختی داشتند. اما کم کم توانستیم همه چیز را عوض کنیم."

4416