پوستر پی‌اس‌جی برای تور تابستانی؛ خبری از تقابل مسی و رونالدو نیست

پوستر پی‌اس‌جی برای تور تابستانی؛ خبری از تقابل مسی و رونالدو نیست

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی رسما اعلام کرد که برای تور پیش فصل راهی ژاپن خواهد شد که البته در پوستر تبلیغ این تور خبری از مسی نیست.

به گزارش فوتبالی، اخیرا کریستوف گالتیه سرمربی پی اس جی اعلام کرده است که مسی در پایان فصل از تیم پاریسی جدا می شود. در حقیقت مسی در تبلیغات پیراهن جدید پی اس جی حضور داشت اما خبری از حضورش در پوستر تور پیش فصل نیست. پی اس جی در روز 25 ژولای مقابل رونالدو و النصر بازی خواهد کرد که البته خبری از رویارویی دوباره لئو و کریستیانو نیست. پی اس جی بازی دیگری نیز مقابل سرزو اوزاکا در ژآپن خواهد داشت و در بازی دوستانه دیگری هم مقابل اینتر صف آرایی خواهد کرد.

البته مشخص نیست که در این بازیها چه کسی روی نیمکت پی اس جی می نشیند چرا که پس از فصلی ناامیدکننده احتمال اخراج کریستوف گالتیه خیلی زیاد است. شایعاتی در مورد حضور مورینیو روی نیمکت پاریسی ها وجود داشت اما شکست مربی پرتغالی در فینال لیگ اروپا می تواند کار را برای او خیلی دشوار کند.

نیمار که شایعات زیادی در مورد رفتنش از پی اس جی وجود دارد، در این پوستر حضور دارد هر چند که شاید بازیکن برزیلی در هفته های آینده مقصد جدیدی برای خودش پیدا کند.

4125