واکنش ساپینتو به اتفاقات 24 ساعت اخیر؛ دوست دارم در استقلال بمانم

واکنش ساپینتو به اتفاقات 24 ساعت اخیر؛ دوست دارم در استقلال بمانم

پایگاه خبری فوتبالی- در شرایطی که به نظر می‌رسد باشگاه استقلال علاقه‌ای به تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو ندارد و به دنبال یک مربی ایرانی برای جانشینی اوست، مربی پرتغالی امیدوار است که این باشگاه حاضر به ادامه همکاری با او شود.

به گزارش فوتبالی، قبل از فینال جام حذفی بود که برخی رسانه‌ها مدعی شدند ریکاردو ساپینتو شرطهای عجیبی برای تمدید قرارداد با استقلال گذاشته است. از خانه لاکچری در بهترین منطقه تهران گرفته تا اضافه شدن 20 درصد به رقم قراردادش در فصل دوم، در صورت قهرمانی استقلال در لیگ برتر.

بعد از شکست استقلال در فینال جام حذفی بود که حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد برای آنکه مشکلی مشابه استراماچونی برای استقلال ایجاد نشود، او با شرطهای ساپینتو برای تمدید قراردادش از جمله افزایش نامتعارف رقم قراردادش و مدت مورد نظر او برای همکاری با استقلال موافقت نکرده است.

البته که کریمی به این نکته اشاره کرد که اگر ساپینتو شرایط قبلی را بپذیرد، استقلال مشکلی برای تمدید قرارداد او نخواهد داشت.

طی یکی دو روز گذشته این بحث مطرح شده که ساپینتو شانسی برای ادامه همکاری با استقلال ندارد و این باشگاه دنبال یک گزینه ایرانی است و احتمالا از بین جواد نکونام یا سیدمهدی رحمتی، یک نفر به عنوان سرمربی استقلال انتخاب خواهد شد.

در چنین شرایطی، یک سایت خبری از نامه ریکاردو ساپینتو به هواداران استقلال رونمایی کرده است. نامه‌ای که در آن، مربی پرتغالی، مدعی شده که هیچ شرط نامتعارفی برای استقلال نگذاشته است:" هر خبری درباره درخواست من برای قرارداد سه ساله یا افزایش غیرمنطقی در دستمزد و داشتن اقامت‌گاه لاکچری یا خودرو و خانه لاکچری یا هر درخواست غیرمنطقی از طرف من یا نماینده من کاملا دروغ است."

ساپینتو در بخش دیگر نامه‌اش، به این نکته اشاره کرده که آماده ادامه همکاری با استقلال است و شرطهای او برای تمدید قراردادش موضوع خاصی نبوده است.

او گفته که درخواست افزایش 15 درصدی حقوقش را داشته که از دید مربی پرتغالی، درخواست منطقی بوده و از طرف دیگر علاقه او به تمدید قراردادش برای دو سال دیگر، به این دلیل است که او دوست دارد در لیگ قهرمانان حاضر شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا تکلیف استقلال و ساپینتو چه خواهد شد.

1984