هندبال باشگاه‌های آسیا| پیروزی دلچسب سپاهان برابر الکاظمه کویت

هندبال باشگاه‌های آسیا| پیروزی دلچسب سپاهان برابر الکاظمه کویت

پایگاه خبری فوتبالی- فولاد سپاهان اصفهان با یک بازی منطقی و زیبا به یک پیروزی دلچسب برابر الکاظمه کویت رسید.

به گزارش فوتبالی، در آخرین بازی دومین روز مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا فولاد سپاهان اصفهان، میزبان این رقابت‌ها، از ساعت 18 در ورزشگاه 6 هزار نفری 25 آبان مقابل الکاظمه کویت صف‌آرایی کرد و توانست علی‌رغم افت و خیزهایی که در طول این بازی داشت، با نتیجه 28-30 حریف خود را شکست دهد.

در این مسابقه و در نیمه نخست سپاهان هر چند بازی نزدیک و پایاپای پیش می‌رفت و هر چی سپاهان گل می‌زد الکاظمه جبران می‌کرد اما در انتهای نیمه دوم سپاهان توانست به اختلاف 2 گله برسد و 18-20 به رختکن برود.

افشین صادقی و میلاد قلندری چهره‌های درخشان سپاهان در این نیمه بودند.

در نیمه دوم سپاهان به نظم تیمی موردنظر خود رسید و توانست با دفاع مستحکم مقابل مهاجمان الکاظمه نتیجه بازی را حفظ کند و در پایان با دو گل اختلاف و نتیجه 28-30 به برتری برسد تا نخستین پیروزی خود را دشت کند.

صابر حیدری، استفان وویوویچ و محمد سیاوشی از برترین‌های سپاهان در نیمه دوم بودند.

افشین صادقی بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان در مصاف با تیم الکاظمه کویت عنوان برترین بازیکن این رقابت را به خود اختصاص داد.

فولاد سپاهان اصفهان فردا در سومین روز برگزاری این مسابقات استراحت می‌کند و خود را آماده تقابل با عمان کلاب در روز دوشنبه 15 خرداد خواهد کرد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال باشگاه‌های مردان آسیا به میزبانی اصفهان با حضور ۱۱ تیم تا ۲۱ خرداد ادامه دارد. 

2636