حرکت کمک داور دوم دربی خبرساز شد؛ از پسرش در جشن قهرمانی پرسپولیس عکس گرفت!

حرکت کمک داور دوم دربی خبرساز شد؛ از پسرش در جشن قهرمانی پرسپولیس عکس گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی- حضور یکی از اعضای تیم داوری فینال جام حذفی در جشن قهرمانی پرسپولیس به سوژه حملات هواداران استقلال به تیم داوری دربی ۱۰۱ تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از حواشی پررنگ نبرد سرخابی‌ها که در فینال جام حذفی اتفاق افتاد، اخراج ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بود. اما جالب است بدانید اخراج این سرمربی پرتغالی از کنار زمین توسط یکی علیرضا ایلدروم کمک داور اول اشکان خورشیدی استارت خورد. او پس از شادی گل و حرکات ساپینتو به زاهدی فر گزارش داد که سرمربی استقلال، کارهایی را انجام داده است که در نهایت زاهدی فر کارت قرمز را به ساپینتو نشان داد. البته در ادامه درگیری بین ساپینتو و کمک داور ذخیره یعنی محمد عطایی پس از کارت قرمز نشان دادن زاهدی فر به ساپینتو پیش می آید که عطایی به صورت ساپینتو هم پشت دستی نرم می زند!

 اما عجیب ترین کار ممکن را حسن ظهیری، کمک داور دوم بازی انجام داد. جایی که ظهیری در پایان بازی به همراه پسرش در جشن قهرمانی قرمزها حضور پیدا کرده بود.

حسن ظهیری کمک داور دوم بازی، به خاطر اینکه پسرش را به جمع پرسپولیسی ها ببرد تا او که طرفدار پرسپولیس بود با مربیان و بازیکنان عکس یادگاری بگیرد، با پیراهن فسفری داوری، با پسرش در جشن حاضر شد در حالیکه پسرش پیراهن قرمز پوشیده و پرچم این تیم را روی دوش خود بسته با جام قهرمانی، از پسرش با گل محمدی و چند بازیکن پرسپولیس عکس‌های یادگاری گرفت!

حضور ظهیری و پسرش در جشن قهرمانی پرسپولیس

کارشناسان درباره قضاوت دربی روی این ماجرا اتفاق نظر داشتند که یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد و حتی می شد صحنه اعلام خطایی که منجر به گل استقلال شد، اعلام خطا نشود.البته بودند کارشناسانی که این صحنه را خطا می دانستند. ضمن اینکه برخی کارشناسان هم عقیده داشتند باید وحید امیری و مرتضی پورعلی گنجی در جریان بازی اخراج می شدند. جدا از همه اینها اما قطعا حضور این کمک داور در جشن قهرمانی به همراه فرزندش و در ادامه خوش و بش او با یحیی گل محمدی و افشین پیروانی و مربیان و بازیکنان پرسپولیس و عکس گرفتن او از پسرش با پرجم پرسپولیس، قطعا اقدامی غیرحرفه‌ای است که علاوه بر استقلالی‌ها حتما مورد انتقاد خود پرسپولیسی‌ها هم قرار خواهد گرفت چرا که قهرمانی آنها را در جام حذفی شائبه برانگیز می کند. 

فیلم حضور این کمک داور در جشن قهرمانی به همراه پسرش حسابی در شبکه‌های اجتماعی و کانال ها و صفحات هواداری استقلال و حتی دیگر تیمها در حال دست به دست شدن است و باید منتظر ماند و دید آیا باشگاه استقلال علیه این کمک داور اقدام قانونی انجام خواهند داد یا نه.

لحظاتی پیش در برنامه شبهای فوتبالی، مسعود مرادی کارشناس داوری این برنامه خبر از محرومیت این کمک داور داد و البته مهدی توتونچی مجری برنامه تایید کرد که خبر محرومیت او را شنیده است.

۷۶۵۵