پیش‌بینی جالب سرمربی اتلتیکو مادرید درباره آینده امباپه

پیش‌بینی جالب سرمربی اتلتیکو مادرید درباره آینده امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید می گوید که رئال مادرید همیشه بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرد و در چند سال آینده نیز کیلیان امباپه پیراهن این باشگاه را خواهد پوشید.

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته، در حالی که همگان مطمئن بودند کیلیان امباپه به رئال مادرید می‌پیوندد، اما این ستاره فرانسوی در آخرین لحظه، قراردادش را با پاریسن ژرمن تا پایان فصل 2023-24 تمدید کرد تا داستان او همچنان ادامه داشته باشد. رئال مادرید همیشه مشتری اصلی امباپه بوده و باید دید که سرنوشت ستاره فرانسوی چه می شود. 

به نقل از سایت گل، اگرچه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن به هواداران پاریسی قول داده که سال آینده نیز در فرانسه بازی خواهد کرد، دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید به COPE گفت: "آیا من امباپه را در لباس رئال مادرید می بینم؟ بله، رئال مادرید همیشه بهترین بازیکنان را به خدمت می گیرد. امباپه در مادرید و مسی در بارسلونا برای لالیگا بسیار اتفاق مثبت و خوبی است."

"آنچلوتی؟ دوست دارم روزی با او دیدار کنم، چون به نظرم انسان فوق العاده‌ای است. عاشقش هستم. شاید بتوانیم روزی درباره چند بازیکن برزیلی مورد علاقه‌ام که دوست دارم به خدمت بگیرم صحبت کنیم. (با خنده)"

4416