عکس؛حمله طرفداران تیم رم به آنتونی تیلور و خانواده اش در فرودگاه

عکس؛حمله طرفداران تیم رم به آنتونی تیلور و خانواده اش در فرودگاه

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی تیلور و خانواده اش پس از بازی فینال لیگ اروپا در فرودگاه و توسط طرفداران رم مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.

به گزارش فوتبالی، آنتونی تیلور داور بازی فینال بین تیم های رم و سویا بعد از مورد انتقاد قرار گرفتن توسط ژوزه مورینیو روز پنجشنبه در فرودگاه بوداپست توسط طرفداران رمی ها مورد تهاجم قرار گرفت. تیم ایتالیایی در نیمه اول بازی از حریف خود پیش بود اما در اوایل نیمه دوم و با گل به خودی مانچینی بازی به تساوی کشیده شد و نهایتا در ضربات پنالتی بازی را به سویا واگذار کرد. مورینیو و بسیاری از بازیکنانش پس از بازی خشمگین بودند و مورینیو از بعضی تصمیمات داور طی بازی بسیار ناراضی بود تا حدی که در پارکینگ ورزشگاه منتظر داوران بازی ماند تا آن ها را "مایه ننگ" خطاب کند.

متأسفانه این خشم نسبت به داوران بازی بیرون از ورزشگاه هم ادامه داشت و طرفداران عصبانی رم در فرودگاه بوداپست آنتونی تیلور را که به همراه خانواده اش برای پرواز آمده بود مورد خشونت قرار دادند. تصاویری که در شبکه های اجتماعی پخش شده جمعیت زیادی را نشان می‌دهد که با خشم بر سر او داد می‌زدند و او و خانواده اش برای حفظ امنیتشان به سمت اتاقی خصوصی راهنمایی شدند. چندین بطری آب به سمت او پرتاب ‌شد درحالی که فردی به سمت او خیز برداشته بود و فردی دیگر نیز به سمت این داور 44 ساله صندلی ای را پرت می‌کرد، در حالی که دختر تیلور هنگام عبور آن‌ها از میان جمعیت به وضوح ترسیده بود. در نهایت نیروهای پلیس پلیس تیلور و خانواده اش را به مکانی امن رساندند. Football Italia طی گزارشی اعلام کرد فردی که صندلی را پرتاب کرده بود توسط نیرو های پلیس دستگیر شده است.


هیئت داوران فوتبال انگلیس طی بیانیه ای به این حادثه واکنش نشان داد:" ما از ویدئو هایی که در شبکه های اجتماعی در حال گردش است و نشان از مورد آزار قرار گرفتن آنتونی تیلور و خانواده اش در فرودگاه بوداپست دارد، آگاهیم. ما از خشونت غیرقابل توجیه و فجیعی که برای آنتونی و خانواده اش در راه برگشت به خانه رخ داده وحشت زده شده ایم. ما به تلاش خود برای حمایت کامل از آنتونی و خانواده اش ادامه می‌دهیم."

2102