نبی: رضا عنایتی سال‌ها در فوتبال ملی تجربه مفید داشته است/ بازیکنان تیم امید باید از این فرصت به خوبی بهره ببرند

نبی: رضا عنایتی سال‌ها در فوتبال ملی تجربه مفید داشته است/ بازیکنان تیم امید باید از این فرصت به خوبی بهره ببرند

پایگاه خبری فوتبالی- نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل ترافیک کاری روزهای سختی را پیش رو داریم، اما مجموعه فدراسیون در خدمت تیم امید است و بازیکنان این تیم باید در عمل خودشان را ثابت کنند.

به گزارش فوتبالی، اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید جهت حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا از امروز (جمعه) در محل کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

تیم فوتبال امید خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا که در دهه پایانی خرداد ماه برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

مهدی محمدنبی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در حاشیه اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال امید جهت حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا و در جمع بازیکنان این تیم تاکید کرد: رضا عنایتی به عنوان سرمربی تیم امید سال‌ها در فوتبال ملی تجربه مفید داشته و با پیشنهاد سرمربی تیم ملی و موافقت رئیس فدراسیون فوتبال، سکان این تیم را در اختیار گرفته است.

او یادآور شد: کادر خوبی در کنار عنایتی حضور دارند که همه کارنامه موفقی دارند؛ امروز این فرصت در اختیار شما قرار گرفته تا توانایی‌های خودتان را ثابت کنید و از همه شما می‌خواهیم با تمرکز بالا، نظم تیمی و رعایت اخلاق حرفه‌ای در راهی که قدم گذاشته‌اید با صلابت و اقتدار پیش بروید و از این فرصت به خوبی بهره ببرید.

وی تصریح کرد: شما چشم و چراغ این مملکت هستید و دعای خیر پدر و مادر بدرقه راهتان است. ما هم در فدراسیون فوتبال در خدمت شما هستیم اما باید خودتان را آماده کنید تا در رویدادهای آتی برای ایران و به نام ایران به میدان بروید. باید در عمل خودتان را به سرمربی تیم ثابت کنید و به جای حرف زدن، در عمل خودتان را نشان بدهید.

نبی گفت: امسال سال شلوغی داریم و به لحاظ ترافیک روزهای سختی را پیش رو خواهیم داشت. مسیری که در آن قرار دارید نیاز به تمرکز دارد، پیراهن تیم ملی مقدس است و امروز شما این افتخار را دارید تا این پیراهن را بر تن کنید.

او در ادامه برای بازیکنان تیم امید ایران آرزوی موفقیت کرد و گفت: شما باید در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو و رویدادهای آتی به میدان بروید و امیدواریم در مسیری که قدم گذاشته‌اید موفق باشید.

2636